Elektromobil 1. generace po 251 000 km (rozhovor s majitelem Nissan Leaf 24 kWh)


V dnešním videu se s námi Honza, majitel Nissanu Leaf první generace podělí o zkušenostech s provozem elektromobilu s malou 24 kWh baterií po 251 000 km, jeho nabíjení v paneláku, cestování na delší vzdálenosti, degradaci baterie. Podělí se o tipy na co se dívat při pořizování ojetého elektromobilu.

obsah videa
00:00 Úvod
02:53 Proč Auto IN Pardubice
03:22 Proč padlo rozhodnutí pro elektromobil v roce 2013?
05:04 V jakém elektromobilu sedíme?
05:48 Kolik kilometrů jste s Leafem ujeli?
07:15 V jaké je Leaf výbavě?
07:34 Jakou má palubní nabíječku?
08:09 Jaká byla péče o baterii?
10:53 Co říká o stavu baterie aplikace LeafSpy dnes? Po 251 000 km
14:05 Co bude s baterií v Nissanu Leaf dál?
16:52 Co bylo potřeba na Leafu s 251 tis. za servis?
24:15 S jakou spotřebou Leaf jezdí?
25:27 Jaké jsou klady a zápory Nissanu Leaf?
35:05 Jak nabíjíš Leafa, když žiješ v bytě?
38:27 Co je důležité při koupi ojetého elektromobilu?
43:02 Jaké jsou celkové náklady na provoz?
49:23 Jaké jsou nejčastější dotazy laiků?
54:53 Závěr a poděkování.

🙏 Chci inspirovat milion lidí k přechodu na elektromobil. Pokud vám má mise i nezávislá tvorba dávají smysl, prosím, podporujte mne na https://www.patreon.com/electrodad

👉 Proč točím videa o radosti z elektromobility: https://www.electrodad.cz/proc/

🎬 Toto video stříhal Martin Easy (https://easy-production.cz)

⚡🔋 Pokud si objednáte elektromobil Tesla přes tento refferal link, získáte navíc 1500 km nabíjení na Superchargerech a mne rovněž podpoříte: https://ts.la/jan84163 (nelze využít po objednání Tesly)